بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


بيک‌زاده از اردوي تيم ملي فوتبال خارج شد

تيم ملي فوتبال ايران به منظور برپايي يک اردوي 10 روزه و ديدار تدارکاتي با تيم ملي اردن، عصر روز جمعه وارد امان پايتخت اين کشور شد.
به گزارش مهر ،براساس اعلام سايت رسمي فدراسيون فوتبال، از بازيکنان دعوت شده به تيم ملي ايران، هاشم بيک‌زاده به دليل آسيب ديدگي از ناحيه ران به تشخيص پزشک تيم ملي و تصميم "کارلوس کي‌روش"، سرمربي تيم ملي در تهران از اردو جدا شد و به اردن نيامد.
کادر فني تيم ملي کشورمان درصدد جايگزيني يک مدافع به جاي بيک‌زاده است که پس از انجام کارهاي مربوط به ويزا، به اردو اضافه خواهد شد. همچنين عليرضا حقيقي يکي از دروازه بانان دعوت شده که از روسيه به تهران آمده بود، بامداد جمعه در فرودگاه امام خميني (ره) به اعضاي تيم ملحق شد و به اردن آمد.

تيم ملي کشورمان پس از ورود به امان در هتل "ريجنسي پالاس" اين شهر مستقر شد و بازيکنان پس از استراحتي کوتاه در دو گروه به سالن وزنه و استخر هتل رفتند تا خستگي راه را از تن خارج کنند. ملي پوشان بعد از صرف شام به دستور کي‌روش به استراحت پرداختند.

تيم ملي فوتبال ايران تا روز 19 شهريورماه در اردن خواهد بود و در اين ميان روز 15 شهريور يک ديدار دوستانه و تدارکاتي با تيم ملي اين کشور برگزار خواهد کرد. اين ديدار قرار است ساعت 19:30 روز پانزدهم شهريور به وقت محلي (21 به وقت ايران) برگزار شود.
تيم ايران سپس روز 19 شهريور براي برگزاري ديدار با تيم ملي لبنان در چارچوب مسابقات مقدماتي جام جهاني 2014 به بيروت سفر خواهد کرد. ديدار اين دو تيم روز 21 شهريورماه برگزار خواهد شد.

توضیح: احتمالا بازیکن جدیدی که به جای بیک زاده به تیم ملی دعوت خواهد شد،علی حمودی دفاع راست استقلال خواهد بود.در صورت دعوت حمودی به اردوی تیم ملی؛مهر قبولی کروش به  بهترین خط دفاعی لیگ بوده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 11 / 6 / 1391برچسب:تیم ملی ایران,مقدماتی جام جهانی,بازیکنان,ورزش3, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com